12.06.2011

Busquets Tusquets, les noves professions de les noves generacions

Una amiga m'explica que la filla de l'Ester Tusquets no és ja editoria sinó que és una blogger sobre moda que té tot de seguidors. La curiositat em pot. El blog és d'un estil molt personal, amb paràgrafs curts escrits d'una manera fresca, sense incloure llocs on trobar les peces de les que parla, sense publicitat, amb uns tics d'humor.

Em quedo amb una llista de perfums que recita: "En este momento, alterno Bois des Îles (el perfume de mi vida), con Eau de Guerlain, Histoire d'Eau, Après l'Ondée y Island Lavender. Un auténtico banquete" i que tinc molta curiositat per olorar.

Em va fer riure quan parlava de la necessitat de tenir una americana bona, bona de veritat "Y cuando digo buena, me refiero a buena de verdad (de las que hacen que nos llame el tío del banco para preguntar si nos han robado la tarjeta de crédito)"

Li haig de demanar a la meva amiga que em faci més "xivatassos" d'aquest estil.