11.13.2010

Bòlit, centre d'art sense seu


Tornant de la Fontana a l'estació de Girona, per agafar de nou el carrilet de baixada, vaig tenir una estoneta per treure al cap a la seu de bòlit a la Rambla, just al costat del meu (estimat) pont de pedra. I vaig trobar-me una exposició que consistia en tres immenses pantalles on es projectava un audiovisual a tres temps, en una casa particular, on una parella d'aspecte nòrdic tenia una conversa amb idioma nòrdic (suec?) subtitulat en anglès Vaig seure una estona, i vaig entendre que es barallaven. Limbicus, es deia l'exposició. El web, modern i auster, descobreixo més coses,

Essent les emocions tema recurrent per la filosofia, la psicologia o l'antropologia, àmbits des d'on s'han explorat aspectes com la motivació, la cognició, i sobretot la seva comunicació i lectura, no ha estat possible encara una definició concloent.