12.07.2012

Una proposta d'intercanvis

La majoria sabeu que faig gravats. No sóc professional (ni por asomo), no tinc massa temps de fer-ne i menys temps de fer-los circular. Els meus formats són petits i en general, experimento molt amb les tècniques. No tinc estil, tinc el que em surt. El meu profe em renyarà, pq ell ho explica molt bé, però jo sóc un desastre, una impacient i una mica tremendeta i vaig a la meva.

Total, amb la condició que als artistes professionals de veritat me'ls tracteu com Déu mana perquè s'ho mereixen, jo proposo fer intercanvis amb gravadets meus assumint que són d'una experimentadora, que poden tenir defectes varis, i que el paper pot ser que no sigui de qualitat. Dit això.

Intercanvio per tangibles e intangibles, és a dir:
- un bon Montsant, com ha dit el meu amic, mola, i un priorat també ;)
- coses fetes a mà per vosaltres: dibuixos, collarets, accessoris, bufandes de ganxet, barrets (m'encanten els barrets), un coixí de patchwork, altres manualitats...
- També coses com un massatge amb olis, una bona manicura, reflexologia podal, drenaje linfático, cositas de spa...
- Antiguitats i vintage (amb moderació)
- també coneixement, per exemple, classes de francès, o de ioga a domicili, d'enquadernació, d'aquarel·la, de restauració de mobles, de grafologia i un munt de coses que m'interessen, hores a convenir

Sé que tot això està inventat, i que amb la crisi són fórmules estudiades, però jo no m'hi havia posat mai.
Aprofito el fcb i la dimensió humana de Vilanova per proposar-ho.
Podeu fer-me comentaris en obert o en tancat, per mail, whatt's up,... etc

Insisteixo que als artistes de veritat els compreu i molt!