2.10.2011

Josep i Pere Santilari, realisme actual

Un a amiga em va dir fa un parell de setmanes que havíem d'anar a Badalona a veure una exposició dels germans bessons Santilari. Em va comentar que ells mateixos feien algunes de les visites comentades, i que els havíem d'escoltar. Aquest dimecres ho vaig llegir al cultures i la vaig trucar. Ja només ens queda una data disponible, perquè l'exposició es clausura al març. N'havia sentit a parlar i sabia que eren hiper-realistes, però no conec massa obra. A la premsa vaig llegir que moltes teles eren cedides per la Sala Artur Ramon precisament, i al seu blog he vist que tenen diferents vídeos penjats. Art contemporani de qualitat. Les dates es solapen amb el carnaval?

Els germans també tenen un web amb els CV.

Activitats:
Diumenges 6 i 20 de febrer i 6 i 20 de març a les 11h.
Visita a l'exposició comentada pels artistes.
Activitat gratuïta.
Places limitades.
Cal fer reserva prèvia al Museu, telèfon: 933 841 750