A l'entrada hi havia uns quaderns d'interpretació en tres idiomes que els podies anar passejant i tornar-los. Al final, la zona de consulta estava muntada com un cafè, detall que m'ha semblat original i que realment resultava acollidor. Hi havia moltes peces, de cartellisme.
- Haig de buscar més info de Sara Bernard
- i de l'exposició Universal de París del 1900 perquè les imatges que he vist, amb una vista aèria dels palaus amb aires arabitzants, com d'un món de fantasia a les mil i una nit, m'ha impressionat. El Mucha va fer la decoració del Pavelló de Viena i el de Bosnia Hezegovina, i va dissenyar els menús de no recordo quins més. Tenia molta fe en la pàtria eslava.
En el muntatge han fet tancats circulars molt ben trobats. El ritme era bo.
El Mucha va fer molt de treball gràfic per cartells i anuncis però hi havia algun exemple de pntura que tècnicament era excel·lent. I moltes fotos, que no eren amb voluntat artística, si no que les utilitzava precsament per fer de model de la pintura, i en canvi eren molt bones.
Artistes complets, com tants d'altres a la història.
M'agradaria anar a Caixaforum Madrid.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada